יום ראשון, 19 במרץ 2017

מיסטיקנים מומלצים - טארוט ייעוץ והכוונה


טארוט: ייעוץ והכוונה און ליין



קלפי טארוט: פריסה פתיחה וקריאה בקלפים, ראיית הנולד, פענוח של מצבים ואירועים במסע החיים, כלי רוחני למתן תשובות לשאלות בכול בעיה ותחום, שיטה עתיקה להבנת המהות והייעוד עצמי, בעידן החדש פריסה בקלפי טארוט הפכה לשיטה יעילה למתן ייעוץ והכוונה ודרך לקבלת החלטות בחיים.

אנו רגילים לחשוב ברמת המודעות הרגילה כי הגורל הוא עניין שנקבע מראש, וכי אין בידנו לעשות דבר כדי לשנות אותו. ברמה המיסטית לכאורה נראה שיש אמת בדבר, אבל לפי הקבלה והמיסטיקה היהודית, לבני האדם ישנה השפעה חזקה על הגורל והייעוד שלהם, " הכול צפוי והרשות נתונה" משמעות הדבר שהבחירות האישיות וההחלטות שנקבל ונעשה בחיינו יש בכוחם לבטל גזרות ולשנות מהותית את מציאות חיינו במסע החיים.

במהלך מסע החיים אנו נתקלים בקשיים לא מעטים, חווים אירועים שונים חלקם הזויים ונסתרים מהמודעות הרגילה, וחלקם טובים וברורים לכאורה.

בכול תחנה או צומת אנו נדרשים לעשות בחירות מתאימות ולקבל החלטות תואמי מציאות, במטרה אחת לממש ייעודנו ומטרתנו בחיים, החלטות שבסוף של דבר יובילו לצמיחה והגשמה עצמית ואישית.

קלפי הטארוט, ככלי יעיל ומדויק למתן תשובות לשאלות, יכולים לסייע בצורה נבונה ומדודה להגשים את עצמנו, לדעת מה נכון לנו ומה לא, לקבל תובנות חדשות שיסייעו לנו להתבונן לתוכנו פנימה, לדעת מהו כוחנו האנרגטי האמתי, הטארוט יכול בהחלט להיות לנו כראי לנפש הפנימית והבנת מהותנו וייעודנו בעולם הזה.

מתקשרים או מיסטיקנים מומלצים,  בעלי יכולות רוחניות גבוהות עם ידע וניסיון רב שנים בקריאה בקלפי טארוט, יסייעו בייעוץ והכוונה דרך שאלת קלפי טארוט, בקבלת החלטות ובחירות נכונות בנתיב המתאים לכם בצמתים השונים של החיים.

מיסטיקנים או מתקשרים מומלצים, יפענחו עבורכם בצורה מקצועית וחכמה, בתובנה מקצועית את הנולד, יהיו ערים וקשובים לרחשי הלב שלכם, וכל זאת על מנת לסייע לכם מבחינה רוחנית להתמודד על כל המכשולים והבעיות בהם אתם נתקלים: בעיות בזוגיות, בעיות בעבודה ובעסקים, בעיות לימודים והכוונה מקצועית, התאמה זוגית, חסימות מנטליות, מערכות יחסים, בריאות וראיית הנולד בצורה מדויקת.

כוחם של מיסטיקנים או מתקשרים מומלצים היא ביכולת הרוחנית והמקצועית שלהם, לזהות דרך קלפי הטארוט את כל הפחדים החוסמים ומגבילים אתכם, את מבנה האופי והאישיות שלהם, מבחינה מנטלית ופיזית לטוב או לרע,

מתקשרים רוחניים במהלך תקשור דרך קלפי הטארוט במענה טלפוני יכולים להרגיש לפי תדרי הקול את האנרגיה בה אתם אתם שרויים מבחינה רגשית ונפשית ובהתאם לתשובת הקלפים לסייע לכם לקבל את התחזית האישית הנכונה.

החיים עצמם גוזלים מאתנו הרבה זמן ולא תמיד יש לנו את היכולת לקבל החלטות גורליות בוראי מיציאות ושינוי. אנחנו מוגבלים בגלל היותנו עסוקים במטלות יום יומיות שוטפות שהמציאות כופה עלינו, העבודה,הפרנסה, משפחה וילדים, בעיות בזוגיות, לימודים, בריאות, כספים, נסיעות ועוד,....

כיצד ניתן בעזרת קלפי טארוט לממש את עצמנו וייעודנו?


קלפי הטארוט הם קלפים מצוירים, לכל קלף יש משמעות מיסטית רוחנית ונסתרת, מתקשרים מומחים לקריאה פריסה ופתיחה בקלפי טארוט יש את הידע המקצועי והרוחני לפרש את משמעות הקלף לגבי השואל או השואלת באופן ייחודי ואישי.

בזמן "תקשור" ופתיחה בקלפים המתקשר או המתקשרת יכולים להתחבר לרובד הפנימי העמוק ביותר של הנפש תוך כדי הקשבה לקול הפנימי. 

טארוט היא שיטה עתיקה מאוד ובמהלך מאות השנים מיסטיקנים ומתקשרים משתמשים בהם ככלי רוחני נוסף לחיזוי ומתן תשובות לשאלות, ייעוץ והכוונה רוחנית.

חלקם של אותם מתקשרים, פתחו לעצמם גם שיטות הוליסטיות ורוחניות להגברת המודעות וכלי למימוש והגשמה עצמית. שיטה לקבלת תובנות מסרים, וכלי לריפוי רוחני ונפשי.

להקשיב לקול הפנימי דרך קלפי הטארוט תהליך של חיבור בין המתקשר למתוקשר, ולחוש את רצון הנשמה. תקשור ישיר עם הישות האלוקית שבתוכנו, ככל שהתקשור עמוק יותר, כל התהליך מתעצם ומתחזק ברמת הנסתר מן התודעה.

מתקשרים רוחניים אשר יכולים להפוך כל את החלום שלכם למציאות ממשית.  

ייעוץ הכוונה על ידי מתקשרים מומלצים בטלפון דרך קלפי טארוט: פתרונות ודרכים יצירתיים לחיי איכות בריאים ושלמים, עם כל המורכבות והקשיים שבמסע חיינו.

מאת שלמה טל מדריך ויוצר רוחני בשיטת חלון האור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.